Måndag !

 Ville taacka dom jag var med och träffade i lördags , jag hade det väldigt kul :)
Sen ville jag bara säga att jag alltid har kul med min bea , är inte hon med när vi gör saker är det inte lika kul , vi två har alltid kul och det kommer vi alltid ha. ;)
I lördags träffade jag massa med roligt folk ;)
 Min och beas låt !;)
Snart är det stadsfesten och sedan blire stockholm o sen blir det urkult !!! ;)
Men ajja vidare till idag .. idag händer inte ett piss . vare på skolan och haft skit tråkigt har fösökt att göra klart allt till skolan för att det inte är mycke kvar 9 dagar kvar till sommarlov :DD
Men nu är allt klart förutom ett litet arbete ,  men det ska jag fixa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback