Hehe

Fredag: Var jag på skolan och hade lite prov o så.. Sen efter skolan sluta gick jag hem o fixade mig för jag skulle på middag till mammas kompis.. Det var gott o vi satt o pratade om andar och annat övermänskligt. Sen va det ju lite läskigt för att musiken stängdes av två-tre gånger. Efter jag ätit upp så kom Alex pappa och hämtade mig så for vi hem till Alex :D Sen var vi med Tobbe,Filip och rasmus. Vi små drack lite och satt och lyssna på musik:P Sen satt jag också och titta på när dom dampa sönder lite :P Sen så fick jag höra Alex sjunga.. ^^  Typ vid tre somnade vi alla..

Lördag: Vi vaknade ungefär åtta och klev upp ingen menning att ens försöka sova. Sen lite senare drog tobbe och filip hem och rasmus drog ut. Så då vart vi själv och gjorde inte mycket alls. Efter ett tag så kom rasmus och oliva dit och vi små drack lite då oxå.. Men dom drog ut senare igen.. och då for vi och hyrde film, Men han föräldrar skulle bort och vi var jätte rastlösa. Då tvingar vi dit tobbe och filip igen :)  sen så ville det ut på gården typ en sväng så jag stanna inne det var för kallt tycker jag.. då kommer Alex och filip in springandes och sa att tobbe hamnat på sjukhus så vi måste fixa skjuts dit o bla bla .. Jag var ju rädd o fråga vad som hände.. Då säger han vad som hänt och sen o nu är han på toa!!! Faan vad sur jag vart ett tag då :O fast det gick över efter en stund o sen kollade vi på film och somnade ungefär tre igen..
 
Söndag:
Idag vaknade jag vid ett ungefär och det var väldigt sköönt att sova tills dess. Sedan gick jag ner och pratade med Alex mamma, för att han sov. Sen har jag inte gjort så mycket mer förutom att jag tittade på när alex gjorde massa mat som var asgod :D sen har jag bara varit hemma:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback