....

Igår var jag på skolan och ahde jätte långt hål, och började med körkortet, sen efter det vart det hem och äta och sedan så for jag med mimmi hem till henne och fanny.. (: mysigt först följde jag med dom och handla sen kollade vi på film och jag vart bjuden på en godmacka som fanny gjort. sedan la vi oss på sängen och tänkte kolla på film , men fanny somnade så det bara var jag o mimmi vaken vi kollade på kidulthood, sen somnade även mimmi så jag satt och kollade på den själv jag , men det va mysigt ändå.. (: <3

Idag vaknade jag klockan sju brevid mimmi men klev inte upp förns halv 8 ungefär. Vi fixade oss i ordning sen så fick vi skuts av helena till skolan så snäll som hon är :) hade tre lektioner idag och fick sluta klockan tjugo i 2 tror jag om jag inte minns fel. sen fick jag även reda på att vi ska vara ledig varannan gång på onsdag på dom sista tre lektionerna och det känndes sköönt att höra. Efter det drog jag hem och fotade lite. Gjorde mat oxå och det vart faktiskt gott. Och jag har kollat på en lägenhet idag oxå och den va jätte söt, så den kommer jag flytta in i :)
Sen for jag hem och ha suttit här tills nu och jag börjar bli ganska trött..


Kommentarer
Anonym säger:

niiice :P

2010-10-13 | 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback