Helgen



Fredag:
Var det fest hos proos , jag hade roligt jah , även fast jag vet att vissa inte hade s kul..
Jag gick dit med agnes och bea , vid 11 drog dom hem och jag stannade kvar med liivsan och efter ett tag kom iida , och liinsan kom oxå :) det var kul , men det fattades fortfarande folk, då hade det varit underbart:/ Men men sen kom det fler folk hela tiden.. Sen fick man ju en ölburk i huvve oxå, gjorde lite ont och fick en bula , me ingen större fara :O  puss på er alla på festen<3

Lördag:
Vart inte så mycket , det vart massor med film och mys framför tven. på kvällen drog jag över till ronnie o malin :) satt och snakka lite granna :)<3

Söndag: Idag vaknade jag vid 11 kankse . sen har jag bara varit hemma och väntat på att mimmi och fanny ska komma hem så man kan få umgås med dom två älsklingarna<3 Dom kommer hem runt 8 tror jag det var och då ska jag vara med dom och det blir säkert mys framför tv:n ( : <3


Kommentarer
Mimmi säger:

Saknade dig i helgen gumman. Vi får ta igen det någon annan gång :D <3

2010-10-17 | 20:50:58
Bloggadress: http://MimmiElisabeth.bloggplatsen.se
Friida säger:

Sv: Jaaa saknade dig med gummz<3

2010-10-20 | 12:49:07
Bloggadress: http://friidanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback