Torsdag!


Idag väckte mamma mig klockan sex och då gick vi upp och gratta julia
. Grattis gumman<3
Efter det så gick jag o la mig igen till halv åtta och då drog jag på mig kläderna och gick till skolan, även fast jag var helt sluti kroppen , och mitt huvve sov fortfarande. Det känns som om idag var en lång dag. Vi fick sitta i ett mörkrum i typ 40 minuter. Det var ju fan läskigt jue. Men det gick ganska bra så nu har jag tagit ut alla bilder. Efter det drog jag hem och gratta jullan igen och har käkat fika så nu sitter jag här och funderar på att sova en stund för det verkar som om jag börjar bli sjuk. Sen ska jag gå och kolla om jag kan fixa nå jobb och sedan blir det kankse att dra till bea:) <3

Kommentarer
VL säger:

men gud va duktig du är ^^

2010-10-07 | 21:55:38
Friida säger:

Jaa vet ^^

2010-10-07 | 21:57:30
Bloggadress: http://friidanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback