Dryg dag!

Idag vaknade jag av Moas mobil klockan 6 men jag somnade om, och vaknade ungefär sju, då klev jag upp och plattade håret o drog på mig kläderna , sen väntade jag på att moa skulle bli klar, sen drog vi till bussen o satt o pratade lite, vi hoppades på att bussen skulle stanna på gamla busstationen o det gjorde den då vart det inte lika långt att gå, som tur var för jag va trött o orkade inte gå.. skolan började halv nio, sen efter tio minuter hade vi ett möte om att vi inte sköter oss och alla kanske får ig på det o det o det... men det löser sig det vet jag.. Sen efter det har jag suttit vid datorn och lyssnat på musik och försökt fliffat med en folder till arbetet vi gör.. men jag gör rätt men det blir fel. så less.. Men efter det hade vi lunch och det va skit äkligt... O det är så dåligt väder bara regnar o regnar.. men nu sitter jag här o ska fortsätta med foldern, men hoppas jag snart får sluta.... Efter skolan blir det barnvakt..
I helgen funderar jag på att åka ifrån lilla skit kramfors..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback