Helgen

I fredags efter skolan vart det mys framför tv med mamma och massa godis o chips och dricka, vi tjocka oss riktigt mycket. först kollade vi idol och sedan på nån konstig film , men den var faktiskt bra, trodde det skulle vara nån gammalt skräp men det var det inte.. Sedan vart det sängen..
I går på morgonen ringde bea och sa att hon kommit hem från solle och ville att jag skulle träffa henne och då gjorde jag det. Men du drog vi och köpte en cola.. Men då ringde mamma o sa att jag skulle komma.. då fick vi gå tillbaka , då när vi kom dit tog hon fram en jacka o frågade va det en sån här du ville ha, ja sa jag men jag fick beslutsångest visste inte om jag skulle ha svart eller röd.. Svart är mer mig , men röd då syns jag mer.. (:
jag valde aldrig o ska gå tillbaka på måndag och få se vilken färg det blir.  sedan for jag o bea ut med moppen på stan o kollade runt lite men inge roligt folk ute. Sen skulle bea hem och då ringde jag malin och följde med henne till ronnie, jag skulle sova där o vi skulle kolla på film vi tre. Men sen ringer bea o vill komma å det får hon, sen blir det ingen film utan guitar hero sedan orkade jag inte sova där så jag följde med bea hem, och kollade på film och sedan somnade vi. sköönt va det fast jag vaknade flera gånger för jag drömmer mardrömmar. och så vaknade jag vi nio och kunde inte somna om så nu har jag suttit här en stund och väntar på att bea ska vakna. idag blir det säkert vara med bea och vi ska säkert hitta på nått mys, hoppas jag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback