Onsdag..

Idag ringde min mobil klockan sju men orkade fan inte kliva upp då så jag sov till halv 8, slängde på mig kläderna o borstade håret, och borsta tänderna, efter det for jag med mamma till stan o kollade pengar på kortet.. Sen gick jag på skolan o väntade på söötaste folket! :)<3
Jag o moa har suttit o lyssnat på musik och har gjort utsidan på en folder till vårat arbete.. Det va ganska tråkigt, men vi har ju lekt med massa foton oxå , sen har jag slarva jag lite i photoshop.. Idag ska jag kanske vara Moa, har ingen aning vad vi ska göra , men det löser sig:)

Pusshej<3

Kommentarer
Moa säger:

sv: Ja, men det är ju inget snack om saken. :) <3

2010-09-15 | 13:53:05
Bloggadress: http://pluuttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback