Lov!

Nu har jag haft lov sen i tordag. I torsdag hade jag fest men det slutade inte så bra.. Vart lite bråk! Förlåt..
Se har jag mest bara tage det lungt och varit med min älsklig. Igår skulle det bli utgång kom jag på när klockan hade varit nio så det var bar att fixa sig. Sedan stod jag i kö i ungefär i en timme och gav upp. Även fast jag fick gratis inträde. Då gick jag och träffade Linus och sedan gick vi oh köpte världens godaste kebabrulle. Sedan fick vi skjuts hem till Linus. Idag har jag bara kollat på film och tagit det lungt. det blir förmodligen att bara ta det lungt ikväll oxå om vi inte drar ut och hittar på något riktigt kul.


Sedan har jag färgat håret oxå. så nu kommer en för-efterbild.

FÖRE:






EFTER:



Kommentarer
fany säger:

Söy jänta <3

2011-04-26 | 21:09:05
Bloggadress: http://faws.blogg.se/
Friida säger:

Du kan vara :D <3

2011-04-28 | 01:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback