Mätt!

Nu har man kommit hemifrån skolan och har varit på dollar och handlat lite godis. När jag kom hem blev det til att städa lite såg förjävligt ut här. Sen har jag gjort mat så nu är jag jätte mätt. Men nu äre bara till att diska drygt.. Jag hatar att diska. Idag har jag även varit hos en läkare. Och han sa att min hud kankse inte tål tvål.. så jag måste köpa special tvål.. Sen har jag varit på skolan och klarat ett prov, Känner mig jätte duktig och se har jag fått reda på att jag kommer få VG i Foto A! Men nu blir det att diska och vänta på Agnes och så ska vi plugga lite engelska. Sen får vi se vad som händer!

Bye Bye ^^


Kommentarer
Nattie säger:

Hatar också att diska! Värsta med att bo själv ;(

2011-02-03 | 21:47:13
Bloggadress: http://nathalieforsman.blogg.se/
Anonym säger:

Haha ja men det är väldigt sköönt oxå!

2011-02-06 | 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback