Halkbanan! :O

Igår klockan nio åkte jag från kramfors med rebecka och vår körkortslärare jonny till halkbanan i härnösand! Gud vad närvös jag var. sprang på toaletten några gånger! hahah ajja det roligaste med det var att man fick hänga upp och ner i en bil och det känndes som om man åkte en karusell:D Ass kul :) Sen gick själva halkan också bra..:P dom flesta har sagt att det är tråkigt men speciellt killar säger att det är kul :P och jag tyckte det var väldigt kul :) Efter några timmars körande fick jag köra hem från härnösand men stannade i ärlandsbro och åt pizza o det var gott. sen gick det bra att köra hem för vi kom ju hem helskillnade :D 

Idag var jag på skolan ett tag sedan gick jag hem pågrund av att jag inte mådde så bra. Sen gick jag till min älskling som har magsjuka. Stackare! lite omsårg så kankse det blir bättre. Vi ska väl typ bara kolla på film och mysa ikväll.<3

Imorrn
om linus mår bättre så kankse det blir fest för på söndag fyller han år :) så då ska han få min present:) ska bli kul och kolla om han vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback