Stockholm med Fanny!

Jag och fanny tillbringade tiden i stockholm en vecka för några dagar sen. Det var väldigt mysigt. Vi strosade mest runt på stan och så. Vi träffade även mimmi och hennes pojkvän. Sedan träffade jag även min kusin som jag inte träffat på flera år känns det som. Hon hade med sig sin kompis som verkade väldigt trevlig. Sedan träffade jag Simon som är en killkompis som jobbade på gröna lund så när mimmi gick dit träffade vi han ocksså! Jag fick fanny o bada efter ett tag och det var väldigt skönt faktiskt. Men efter ett tag blev det kallt. Sedan kom det norrlands bor ner till pappsen och hälsade på. De drog på grönan så då gjorde vi det också. Jag och min lillebror isak åkte nya twister. Den var väldigt rolig! Sedan i söndags for jag hem till pojkvännen och har varit här sen dess! :D <3




Kommentarer
Ulf säger:

JAG VET VAD JAG SKRIVER FÖR JAG ÄR INTE DUM I HUVUDET DIN SVENSKA ÄR SÄMST FRIDA VAR UPPMÄRKSAM I SKOLACAPSLOCK

2011-09-14 | 10:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback