Helgen!




Ja
i helgen har jag haft det ganska kul, men det blev även lite knas. I fredags var det fest hos simon. Fullt med folk och lärde känna nya trevliga människor. Sedan så blev det knas det vart lite bråk lite här o var. Sen på lördagen så for jag till solle med malin och där trffade vi nattis sedan så träffade vi joel en sväng sedan bar det av ner mot stan och kolla på bilar. Vi träffade väldigt mycket folk och det va jätte kul. Sedan drog vi hem till joel. Satt där ett tag tills malin jag och simon drog hem till simons mamma, för vi skulle sova där. Men fick jag nån sömn?: NEJ inte precis. Malin var vaken hala natten och höll mig vaken också! Galen på dej malin!  Sedan kom malins mamma och hämtade oss på söndagen. Hon köpte också korv åt ss på vägen hem.. Det va min helg hade ganska roligt. Var bara en sak som typ förstörde allt!

Det var en liten förkortning på vad som hände ihelgen! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback