Hår!

Idag fick jag mitt efterlängtade löshår, Det första jag gjorde var att färga det brunt eftersom jag fick slingat löshår. Så nu är det brunt som jag ville ha. Nu är det bara kläderna man väntar på! jag hoppas jag hinner få det innan Urkult! För då vet jag precis vad jag ska ha på mig där. Men nu har jag ingen aning. Jag tycker jag inte har några kläder man kan ha på sig över huvudtaget.

Jobb: Idag var det ganska lungt från början sedan kom det 18 personer typ samtidigt och skulle både ha fika och mat. Vart lite jobbigt men klarade det bra tycker jag. senare på kvällen kom det nästa ingen dit. sjukt tråkigt hade jag iallafall. Paulina jobbade inte med mig heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback