Klant!

Idag vaknade jag som vanligt tidigt och blev till att kliva upp för att jag skulle iväg på personal partnern! Nått jag kom på imorse när jag skulle gå var att jag är så glad att jag köpte XXL på tjocktröjor förut! Idag var det för varmt för att ha vinterjacka och den andra jackan som är tunnare går inte att stänga!
 
Sedan påväg dit så blev jag glad av att vi har knän annars hade jag ramlat på magen idag! Jag har hållt mig från att ramla i vinter så många gånger. Men jag måste ju ramla ändå.. Jag halka till på en blöt, platt sten så mitt knä vek sig och jag skrapade upp knät. jag är så klantig! Det har inte hunnit blivit sommar än och jag har redan skrapat upp knät! haha ja vad ska man säga!
 
Ajja när jag kom fram till PP så gjorde vi inte ett skit utan väntade bara på att arbetsförmedligen kom dit och ska typ prata i evigheter om saker som jag inte ens kan söka eller som inte ens har med mig och göra. Nu vart jag kallad på en jobbmorgon på torsdag! blir att kliva upp ännu tidigare och lyssna på olika jobb som behöver folk! Jag förstår inte varför dom kallar mig. De vet att jag planerar att flytta och sedan att jag är höggravid och inte kommer kunna jobba i sommar eller på typ ett år! Det bror ju på hur länge man är hemma efteråt!
 
Efter det så gick jag förbi stan och köpte en glass och njöt av det fina vädret idag. men jag gick även förbi skolan och kollade om jag kunde få ta hem min bild jag fotade förra året, som vi inte fick ta med oss när vi slutade. Eftersom de skulle använda bilderna på skolan, men det gjorde de inte så det gick bra nu att ta den. Kollade även om jag fick låna studion någon dag så jag kan fota lite bebismage! Det skulle gå bra sa hon! jag verkligen saknar MEDIA! Det är nog den ända skola jag har saknat.. Fast det är väll inte skolan jag saknat och lektioner utan typ rast och klasskompisarna, fast även allt som hade med media att göra.
Jag har faktiskt sökt skola och jag hoppas att jag kommer in, men det blir att plugga på distans! Jag hoppas även att jag kommer klara av att gå en utbildning fast jag har en liten bebis!
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback