Tråkigt!

Det känns som om jag har ett väldigt tråkigt liv just nu.. Det händer absolut inget just nu. Det ända jag gör på dagarna nu för tiden är att vara hemma, sitta vid datorn eller vara på PP.. Det börjar bli väldigt långtråkigt! Det finns inget att göra när jag bara väntar på att bebis ska komma.. Att vara gravid är rätt tråkigt egentligen. Det som är bra med att vara gravid är att man får vara tjock! Man har nått att skylla på när man äter för mycket sedan är ju sparkarna helt underbar att känna. Men egentligen om man tänker efter är det en rätt tråkig tid speciellt om du är arbetslös och inte har nått att göra på dagarna.. Bara går och vänta liksom! Det är ju kul att handla till bebisen men det kan man inte göra hela tiden.. Sedan kan man ju nämna alla hormoner, illamående, jätte trött, kissnödig, ont i magen, samandragningar, svullna fötter & händer täppt i näsan och ont i ryggen! För vissa är det ju som om man är riktigt sjuk i nio månader.. Som tur har jag inte haft allt det där. Jag var inte alls beredd på att det skulle vara så jobbigt att vara gravid. Att känna sig så stor och klumpig. Att ta saker som ramlar ner på golvet är ju jätte jobbigt! Det börjar bli jobbigt att snurra sig i sängen och ta sig in och ut ur bilar!

Så nu är det så att jag vill att det ska bli Juni så min lilla skatt kan komma så det händer något! :'D <3
 
Idag har jag inte gjort nått utan bara legat i sängen och kollat på en serie! Men jag har inte mått så bra idag utan har haft ont i huvudet och känner mig jätte trött. Jag har även ont i magen jag vet inte varför. Men jag tror det är för att bebis växer! Har kännt det här tidigare också men det har gått över! Nu sitter jag vid datorn och lyssnar på gammal musik! Är det bara jag eller varje låt man lyssnar på så kopplar man till någon annan eller till ett tillfälle?
 
Nu väntar jag på att mamma kommer hem så vi kan laga mat! Jag är jätte hungrig! Så ja hoppas hon har köpt nått gott! :)

//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback