Jaha...!

Jag kan ju börja med i helgen!
Fredag;
Det började med att jag följde med mamma till tandläkaren och sedan blev det att fara hem att fixa till hemma innan, Älsklingen och släkten kom! För jag fyllde år i torsdag.. 20 år, men det blev inte att inviga systemet än.. Funderade på att köpa en cider och ställa den på mitt rum tills i sommar. Men det blev inte av!
Vid klockan kvart i 5 ungefär kom hela släkten!
Jag hade två philadelphia glassar (Cheesecake) som andra skulle kalla de.. Men jag betällde en sån en gång på ett café och det var inte fryst som jag tycker om, utan en dom haft i ugnen och den var gelé aktig och smakade jätte äckigt! Ajja, jag hade två prinsesstårtor och sedan kom mormor med tre olika hembakade kakor och mamma hade bakat två andra och sedan hade vi även kakor man köper i affären som ballerina!
Men det var mumsigt!
Runt klockan åtta åkte alla hem och jag, älskling, mamma och patrik beställde hem mat från jakten! Det var jätte gott men det var så att jag var så mätt efter allt sött så jag fick spara lite mer än hälften av min jaktenpasta!  Men det blev till frukost! :) Eter det kom mina fina vänner Malin, Bea och Nattis! dom bjöd mig på bowling! Det sar super kul.. Men bea vann ju helt klart ! Men jag kom 2:a ;D
Lördag;
Jag och älsklingen tog mammas bil och åkte till nordingrå där min far och hela familjen var! På min farmors typ vandrarhem! Vi satt och kollade på melodifetivalen och det sög totalt! Vem är det som valt låtar.. tror det kanske är dags att byta ut han/hon...
Sedan blev det sängen efter ett tag och jag somnade direkt men vaknade inte alls långt efter och fick sedan inte somna om.. så jag har legat och kollat i taket hela natten medans min pojkvän sov... Eller han sov kanske inte så mycket för jag väckte han så fort han började snarka... 
Söndag;
Idag har jag inte alls gjort så mycket utan jag har bara tagit det lungt. Klev upp till 10 över åtta och gick ner och åt Gofrukost. Fil och flingor med sylt.. Jag vet inte riktigt men det är förbannat gott! Sedan for älsklingen hem klockan halv tre och det varr inte så kul.. Jag saknar han redan... Det är jobbigt att bo såhär långt ifrån varandra.. Hoppas vi snart får en lägenhet i hudiksvall!
Jag ställde mig på vågen idag och äntligen har jag gått upp lite.. Först gick jag ner sedan har det stått still!
Nu sitter jag här och gör inte ett skit.. Tror jag ska ta och spela lite LOL. Det blev lite mer att skriva än vad jag trott men men! :D

Pusshej :* <3
 
 
Lite bilder! ::D
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Du skrev ju inte om att vi åkte och bowlade på fredagen! :( haha

Svar: ops, det ar inte meningen trodde jag hade skrivit det :D
Frida

2013-02-11 | 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback