Respektlösa människor!

Jag sitter ju på bussen och mannen framför mig vill flytta sätet bakåt! Jag vet inte att han vill det, han säger inget men jag känner hur han pressar sätet bakåt mot mitt knä! På de sättet jag satt så kunde han inte flytta sätet för mitt knä var i vägen! Kärringen bredvid ser att jag sitter så och jag hinner inte flytta på mig innan han pressar allt han har, så mitt knä typ kläms! Och hon sitter och tittar på mig hur jag ska reagera! Hörde inte vad hon sa till han men nått var det ju för han pressade hårdare... Varför inte fråga om jag kunde flytta mitt knä eller att det var okej istället för att pressa allt man kan..! Då blir man bara irriterad! Tycker det är respektlöst att göra så..! Men det är kanske bara jag som tycker det...!


Kommentarer
Jenny Nilsson säger:

Håller med dig! Man kan väl kolla med personen bakom, innan man trycker bak sätet!

2013-02-02 | 10:40:52
Bloggadress: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback