Tisdag!

Idag var jag hos personal partnern och kollade jobb.. Och pratade med arbetsförmedlingen som var där.. Efter det gick jag och kollade hur mycket det skulle kosta att skicka in min mobil på lagning för att lås knappen har lsutat fungera och det skulle kosta 2000:- det tycker jag inte det är värt... Sedan så gick jag in på en affär och köpte lite bebiskläder.. Kunde inte stå i mot! :)
Efter det gick jag in på anybody och handlandde lite saker till mig för jag ahde fått ett present kort av mammas pojkvän patrik i födelsdagspresent! Det blev en perfym, läppglans & en nit ring! :)
Sedan gick jag iväg till mammas jobb och åt en jätte god räckmacka med henne.. Sedan drog jag hem och har spelat lite LOL  ! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback