Checklista!

Sitter på mitt rum och funderar på vad man ska köpa och hittade en checklista på väldigt mycket en bebis kan behöva de första månaderna! Så nu är det bara att börja handla och checka av det jag köper!

Funderar även på om jag ska skriva ett förlossningsbrev eller inte. Om jag skriver så vad ska man skriva?
Hmm jag vet faktiskt inte riktigt vad man kan/ska skriva..! Jag vet att man ska skriva hur man vill ha det under förlossningen, men hur vet man det liksom när man aldrig har varit med om det!

Har även hört att man kan säga hur man vill rummet ska vara, men hur mycket får man bestämma? Jag får helt enkelt ta och Googla lite! Han vet ju allt....! ;)

Nej, sedan så ska jag skriva ett brev till Ante/ den som är med mig när det är dags! Med en lista med saker jag vill ha med mig som dom får springa runt och hämta! ;) Medans jag har ont!
Ska även göra en Checklista på bbväskan jag ska ta med mig!

Känns som om det här blev rätt mycket så det är väll bara att börja då! :)

Ursäkta om det är felstavningar, men jag har använt mig av ipaden! :D

//Frida


Kommentarer
Jenny Nilsson säger:

Tror egentligen inte man kan påverka så speciellt mycket, tyvärr. Min barnmorska undrade om det var något speciellt som jag ville att de på förlossningen skulle veta när det väl var dags, så kunde hon skriva in det i journalen. :)

Svar: Ja kanske de :)
Frida

2013-01-18 | 15:43:39
Bloggadress: http://nilssonjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback