6 Februari

Det är ungefär en timme och 10 minuter kvar tills jag fyller 18!!!! Känns väldigt sköönt. Idag kom farmor och farfar, Mormor och morfar, Mamma och julia. Min älskling var ju självklart här och hans mamma oh tilda, Mammas pojkvän och hans barn och bea och hennes mamam på besök för att gratta mig ! Det vart väldigt trångt i min lilla lägenhet men vem bryr sig. Jag fick ett jätte fint silver armband av älsklingen. sen fick jag 1450 kr sammanlaggt om jag nu inte har vunnit massa pengar på travlotten jag fick. Sen fick jag annat som är bra och ha till lägenheten. Just nu gör jag inte alls mycket jag sitter och väntar på att klockan ska slå tolv och att jag ska börja plugga på ett engelska prov som känns väldigt jobbigt.. Men snart blir det sängen med älsklingen! <3<3

Kommentarer
Anonym säger:

GRATTIS

2011-02-07 | 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback