Birsta!

 
När jag var i birsta inhandlade jag lite bebiskläder! tänkte köpa mer men blev så besviken på kvaliten när jag kollade affärer efter jag kollat hemsidan. Hur kan man sätta ett tryck på ett plagg som är utöjbart? det blir ju jätte konstigt och väldigt fult.. Så det blev inge kläder där. Jag hittade även ett par byxor på hm. som var mamma byxor. Jag hade verkligen velat haft dom, men det var sista och en storlek för litet..
Mamma handlade en liten nalle, ett själsängs skydd, en amningsbh och ett duntäcke till mig!
Tackar mammsen ! :D
 

Kommentarer
Katja säger:

newbie har så sjukt fina och mysiga kläder. Jättefin body! =D

Svar: Ja jag tycker om deras kläder också! :D vet du om dom har någon sida? :D tackar :D
Frida

2013-01-30 | 09:46:59
Bloggadress: http://katjakourmadias.blogg.se
Katja säger:

Jag vet bara att KappAhls hemsida har och säljer newbie! =D Men jag tycker att dom borde ha en egen, för det säljer ju bra! =D

Svar: Ja , det är jätte fina kläder :D
Frida

2013-01-30 | 17:58:47
Bloggadress: http://katjakourmadias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback