Handlade lite!

Idag var jag i solle med mamma på sjukhuset! Men blev ett kort stop vid affärerna! Kunde inte motstå att köpa lite bebis saker!:) jag ska ju ändå till birsta imorgon! Så kunde ju ha väntat egentligen! Men det blev 2 randiga bodys och ett par svarta mjukis byxor!:) nu längtas jag ännu mer! Vill att mitt lilla underverk kan ta och bli färdig snart! :) sedan har han sparkat hela dagen när jag suttit ner, men när jag lägger mig ner i soffan och ska känna när han sparkar slutar han..! Hmm jag som tycker det är jätte mysigt! Men nu blir det till att sova så man orkar upp imorgon och åka till birsta! :)

Just ja, jag tackade nej till den skolan idag, men sedan så när jag sitter med mamma på sjukhuset och hon pratar med någon gubbe får jag ett hotmail om att jag kommit in på en annan skola! Hmm hoppas att jag kan få plugga på distans så kanske jag kan få plugga under tiden det hade varit perfekt! :)

Men men nattinatti :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback