Varje natt!

Varje kväll så vaknar jag vid tre eller klockan sex och måste upp och kissa! Måste kissa två gånger per natt så jag ser ingen mening i att jag lägger mig tidigt måste ändå upp efter två timmar och kissa igen, eller så hinner jag inte somna..! Det börjar bli ganska drygt, för man får inte riktigt sova ut!
Går jag inte och lägger mig tidigt får jag inte sova tillräckligt och är jätte trött hela dagen istället...

Hmm jag är vaken halv tio en lördag känns ju jätte skönt att inte kunna somna om nu, hade varit skönt att få sova i allafall en timme till..!

Men men till något positivt är att i går kväll så fick Linn och mamma min känna bebissparkar! Linn vart helt till sig! När jag kom hem och la mig i sängen rörde han på sig jätte mycket, mys! Nu är det inte så mycket längre små sparkar utan dom blir större och starkare! Det är inte bara som att någon petar inne, utan nu kan man känna hans fot/arm dras under magen! Om ni förstår hur jag menar! Man känner hur han rör på sig i magen! Jätte häftigt! :') <3

Det är faktiskt väldigt läskigt att något kan växa inne i magen på en! Det är as häftigt samtidigt! Jag har Inte riktigt hunnit fatta att jag kommer ha en liten Emanuel till sommaren! :') <3

Idag är jag inne i 20 veckor (19+3) alltså är jag snart hela 20 veckor och jag är snart halvvägs i min graviditet! Det är rätt häftigt faktiskt! Egentligen så växer det ganska snabbt från inget till en bebis liksom!:) sånt här kan jag ligga och fundera på!

Men nu kanske man ska ta och kliva upp och göra något vettigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback