Mys hos moa med bea :) <3


Igår så skulle jag och bea gå på bio men det vart inte så, utan vi for till Moa och hade lite mys.. Satt och dryga vid datorn gjorde vi oxå :) Moa hade köpt massa med godis och det var ju slut ganska snabbt jag tror det kankse var tio godisar kvar på morgonen. Sen i natt när vi skulle sova så låg vi alla tre i moas lilla säng , det var mys men det var oxå jävligt trångt. så ont i ryggen och nacken..


Idag vaknade jag runt tio och hade skit ont i ryggen. har bara suttit här hos moa, och senare ska jag väl hem och raffsa lite löv sen hade jag tänkt bara ta det lungt framför en film och mysa med täcket och kudden. jag är så jävla trött. Kommer sova skönt i natt.^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback