Helgen!

I helgen har det vare bra! I fredags så va det 200-dagars , så det blev supa supa i supa! Först var vi massa folk hos mig sedan va det gladan som gällde. Utklädd till en rockabilly!

Lördagen va till att ligga bakis och bara ta det lungt. Tur hade man ju ante som va där och höll mig sällskap! Vid 7 kanske kom vi ut, skulle möta issa och Linus vi skulle ju ha bakis mat från sylos! Efter det blev det film hela kvällen.

Idag blev det inte så mycket gjort heller satt bara och kolla på film med ante tills han åkte hem vid två. Efter han åkte for jag till dollar med mamma och hon köpte godis och dricka till mig för hon bjöd på bio. Barn film va det men det va ganska kul ändå. Tintin! Fast den va inte så bra! Nu ligger jag hemma på sängen och funderar på vad jag ska göra!
Imorrn är man ledig från skolan och det känns skönt! :)<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback