Tess

Idag så fick jag tillbaka min kamera som va efterlängtad, innan det lekte jag med mobilkameran.

Tills Annika kom hem för då åkte vi till Nackaform och kollade i affärer, jag hittade en skinnjacka och ett par skor, men köpte bara skorna.

Efter det åkte vi hem och då fick jag min kamera och sprang ut och fotade, så fort jag kom till gräsmattan får jag syn på ett rådjur! Paff som jag blev tog jag upp kameran och började fota, och han tuggade på sina äpplen. Men han stack..

Efter det drog jag till min underbara kusin och som vi alltid gör, masserar varandra och ligger och pratar! Det va det vi gjorde, träffade även Wille och mira! Blev en mysig kväll! När jag kom hem igen så gick jag på toa, det typiska är att jag tappar toarullen och den rullar ut sig jätte långt.. Min otur, men nu ska jag sova så jag orkar upp klockan sex och ska till min älskling!

Men sov gott folket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback