BM!

Idag så vaknade jag redan klockan sex men kunde somna om efter ett tag och kunde sova till klockan halv tio.. Det var skönt att jag fick sova lite mer. Men efter det så drog jag iväg till barnmorskan och kolla om allt var okej. Hon gjorde massor av tester och det visade sig att allt var okej, förutom att jag behöver äta järntabletter!  magen växer så det knakar men den håller sin kurva! Det känns bra. hjärtat slåg också som den skulle. Jag bad hon även kolla hur han låg och det visade sig att han låg med huvudet neråt redan som jag redan hade listat ut! Men förhoppningsvis så vänder han sig inte nu. Han blev väldigt irriterad på oss för efter vi hade varit och känt så börja han sparka jätte mycket! Så jag håller tummarna att han inte vänder sig.

Efter det så åkte jag til apoteket och på affärerna jag skulle in på och gjorde lite ärenden. Jag köpte järntabletter på apoteket och sedan så åkte jag hem. Väl hemma så damsög jag hela nedervåningen och sedan så har jag kollat på pretty little liars! Nu sitter jag och väntar på pizza! Det ska bli MUMS! Skrev även till mamma för att min lilla syster ha glömt mobilen hemma att mamma skulle köpa med sås, sen inser jag att mamma också glömt mobilen.. Så jag hoppas hon köper med sås!  :D
 
 
Puss<3

// Friida
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback