Hehe!

 
 
Idag var det väldigt fint väder och jag hoppas det håller i sig så det blir sommar snart! Idag har jag inte hunnit gjort så mycket mer än att gå till personal partnern och sedan träffat arbetsförmedligen och lyssnat på dom, medans hon pratade om nått jobb från com hem! Jag förstår inte riktigt varför jag ska vara där pågrund av att jag ändå inte kommer att kunna få jobb på ett väldigt bra tag.. Just nu är det ju lite försent att hitta ett jobb.. Sedan pratar dom mycket om sommarjobb då känner jag mig väldigt hemma.. hahah jaja, väldigt tråkigt tidsfödriv har personal partnern blivit.
 
Igår så packade jag klar Emanuels BB-väska och gjorde även en checklista till mig själv som ska ner i en annan väska! Men den checklistan är inte riktigt klar än den heller. Har börjat kolla lite på vad man ska skriva ner i förlossningsbrevet, eftersom jag har vissa önskemål som jag ska skriva ner! Tänkte även börja med den idag. Det känns som om det är väldigt snart men det känns ändå att det är så lång tid kvar..  Det kan ju vara bra eftersom jag inte vet om jag bor i hudiskvall då eller om jag bor i kramfors. Jag fick höra att på vissa sjukhus så får inte pappan stanna kvar och man kanske få vara i ett rum med andra kvinnor som nss fått barn! Men blir det så att Andreas inte får stanna kvar, tänker inte jag heller stanna kvar. Det kommer vara helt nytt för mig och jag gillar inte sjukhus, så jag hoppas verkligen han får stanna annars vet jag inte vad jag ska göra!
 
Senare idag blir det att vara med Emmy, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det finns inte så mycket att göra i lilla kramfors. Dom har ju stängt Kramfors ungdomsgård nu och ska snart spränga det.. så jag hoppas de öppnar det på de nya stället snart. Så slipper tiden gå så fruktansvärt långsamt! Jag kan ju inte bara kolla pp serier hela tiden.. Jag har ju snart kollat klart på alla pretty little liars också! Fast det kanske var bra att jag har hittat två serier att kolla på för mina två andra har slutat för ett tag nu. Det känns jätte tråkigt för jag är ju så nyfiken hela tiden.
 
Jag har upptaderat lite bilder på weebly.
så klicka på den här länken ----------> http://friidanygren.weebly.com/ 
Så kommer du till min portfolio och kan kolla runt på lite nya bilder jag har laddat upp. är dock inte klar än!
 
Pusshej! (: <33
// Friida

Kommentarer
Fanny säger:

jag tänkte om du är i solefteå då du föder att jag ska komma på sjukhuset och hälsa på :D

Svar: Ja det hoppas jag att du gör! :D
Frida

2013-04-09 | 20:30:33
Bloggadress: http://faws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback