Hm!

Idag kom bebisens kläder från hm! Och jag är väldigt nöjd! Det kommer nog bli bb kläderna! Om jag inte hittar något annat som jag gillar mer! ;)

Idag var det två små pojkar som slängde sten på bilen! Jag tvärnitar och kollar efter dom, men hann inte se vart dom sprang! Men jag vet ändå vem det var! Så mamma ringde och prata med han mor idag! Jag blir så arg på när barn gör sånt! Hur får man för sig något sånt? Det kan ju bli allt dyrt för dom! Ajja finns inte så mycket att göra som redan är gjort!

Imorgon så funderar jag starkt på om jag ska gå in på boa, och köpa en smirnoff och ställa den på mitt rum! Sedan njuta av den i sommar efter man slutat amma! För jag fyller ju 20 imorgon! :)
Jag kommer inte kunna sova inatt, jag vet inte riktigt varför.. Men jag känner det!

Men sov gott allihopa! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback