Hur kan jag vara så dum!

Hur kan jag vara så dum så jag glömmer bort att jag ska på föräldragruppen idag.... Så sjukt less på mig själv för illfället så jag håller på att dö. Jag har tänkt på det hela dagen och sen nu när det var tjugo minuter kvar tills det var slut kom jag på det igen... Arg tjej så det bara skriker om det.. Det är något som stör mig jätte mycket när man är gravid att man inte är klar i huvudet i bland. Att man helt och hållet glömmer jätte lätt och ibland inte ens vet vad man pratade om..  Alla säger att det är så mysigt att vara gravid. Men de glömmer att berätta att det kan vara sjukt jobbigt oxå.. SKIT SKIT SKIT! så känner jag just nu.... GAAAH

Kommentarer
Elin säger:

Går du föräldrargrupp redan ?:o det brukar man ju få gå den sista månaden

Svar: vi har 5 möten sedan så är det ju typ dax för bebis efter det typ :)
Frida

2013-02-25 | 19:08:10
Bloggadress: http://lifeandothershit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback