Sundsvall!

 
Idag drog jag iväg med mamsen klockan tjugo i nio till Sundsvall och gick in på birsta med mamma, mormor & mormors kompis! När vi kom fram så gick vi in på ikea och tog en fika! En räkmacka och en dricka vart det för mig och det var riktigt gott. Sedan blev det hm för mig. Det tog mig ett tag och hitta vad jag ville ha! Tyvärr så kommer inte mina mammajeans in nått mer som jag vill ha.. Så det fick bli vanliga jeans som jag ville ha istället! Dom sitter åt unt magen just nu men det får bli att jag använder dom mer sedan när min bebis har tittat ut! Så nöjd med dom är jag! Sedan köpte jag en ammningslinne som jag kommer förhoppningsvis bli väldigt nöjd med för att jag är less på att sova med behå! tittade även på en sportbehå som var knallrosa! Men blev inte nått av med det. Sedan så tog jag massor av strumpor också för dom har en tedens till att bara försvinna sådär.. det blev även två bodys till lilleman! Storlek 50! Sedan drog jag vidare till andra affärer och såg massor jag ville ha men det blev inte av att handla nått sånt.. Sedan så drog jag vidare till kronans droghandel och köpte Galieve mot min hemska halsbränna och en napp till bebis som kommer få följa med i bb-väskan som jag senare i graviditeten kommer att packa! Även en läppsyl till mina såriga läppar!
Efter det blev det mat på Mc Donalds. MUMS! Saknar fanny då när man äter mat där! Sommaren med dig i stockholm! Yeay jag saknar...!  Det blev även en sväng på barnens hus. Kollade på massor av barnvagnar! Men nu har jag hittat en billig bra barnvagn jag vill ha! Nu är det bara att spara lite pengar så får jag åka dit senare denna månad eller nästa och köpa den! Så nu hoppas jag att jag har hittat den vagn jag vill ha och inte ändrar mig sedan!

Idag går jag in i vecka 26 (25+0)
 
Nu är bebisen lite drygt 35 cm lång från topp till tå och väger strax över 760 gram. Ögonen kommer att börja öppnas kring den här tiden och mot slutet av sjunde månaden kommer reaktionerna på ljud att mogna, eftersom hörselnerverna är mer utvecklade då. Bebisen fortsätter att ta små 'andetag' som träning inför livet utanför, även om den än så länge andas fostervatten istället för luft.
 
(DET FINNS SÄKERT MASSOR AV STAVFEL! Men jag orkar inte kolla igenom! ;) Jag är en lat människa ! Det får ni leva med! )
 
Tjockis i vecka 26!
 

Trackback