Andreas!

Sitter på bussen och är påväg till älsklingen, jag måste sju säga att det är väldigt jobbigt och åka buss höggravid. Det har börjat bli svårt att röra på sig, och sedan är det väldigt trångt i bussarna! De tänkte sätt en gammal gubbe som var blind bredvid mig, tyckte jätte synd om honom men hon valde en plats där det var större plats, hade han satt sig bredvid mig hade jag aldrig kunnat säga åt han att jag måste gå och kissa, så på ett sätt var det tur han satte sig på en annan plats! Måste ju säga att det är väldigt många gamlingar på bussen idag.. Kan ju bro på att det snart är påskhelgen! Men snart är jag framme hos älsklingen och det ska bli jätte mysigt! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback