Shopping i Birsta..

Idag klev jag upp klockan 7 och fixade till mig och sedan drog jag på skolan, har varit en jobbig dag på skolan vart lite stressigt , men halv tre ungefär så slutade jag och gick hem för att vänta på att vi skulle fara till sundsvall med mamma och julia, 5 minuter efter jag kommit hem börjar vi åka till sundsvall.. påvägen dit regnade det som bara den och vi skulle fara förbi en långtradare och jag vet inte vad som hände men det vart för mycket vatten på rutan så vi såg inget, men det gick bra ändå. Men när vi väl är framme är klockan redan 4 halv 5 och det är ju då alla slutar så det var en jävla kö innan vi kom fram, när vi väl kommer in så börja vi med att äta. Mamma sa till mig innan vi for du ska bara få ett par skor, men det håller hon inte. jag handlade själv puder och ett skärp, hittade kärpet på slutet innan vi skulle gå , fick panik för den ville jag ha, men hade för lite pengar på mig , så jag tjatade på mamma , men hon va ändå skylldig mig en hundrig så jag fick den , och skulle låna den av julia, springer in i affären och ska köpa den. så tur är man jue tjej , jag jag fick den en hundrig billigare så behövde bara betala 300 kr. sen fick jag ett par skor av mammsen och ett par thights och en kofta typ. efter det for vi hem så nu sitter jag här, och funderar på att snart lägga mig för jag är ganska trött.
 








Tack mammsen , pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback