Film!

Idag hade jag endast en lektion och det va dans, men blev inte så mycket dans utan det blev film ist! Ingen jätte bra film jag ju lova ! Men det va helt okej en då, kände mig inte så pepp på att dansa ändå. Sedan blev det att träffa Linn och sedan äta.. Efter det träffAde vi Alex och knutte. Vi gick och köpte dricka på ok . Men pÅ vägen så blev knutte lite lerig, för han hoppade över ett dike men det var inte så hård mark där! Så han blev väldigt blöt o lerig.. Såg skit kul ut. Sedan kollade vi på film men den första va Inge bra så vi bytte, den andra lagga ihop och den tredje slutAde ljudet fungera efter hAlva filmen. Men vi såg klart den ändå! Klockan halv tio begav jag mig hemåt.. Hemma inser jag att jag vet inte om jag har råd att åka iväg på lovet! Och det suger.. Men nu blir det Sängen och det ska bli skönt!!! Tack för en rolig kväll i allafall!:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback