Torsdag!

En allmänt tråkigt dag. Inatt blev det knappt någon sömn, graviditeten tär på kroppen.  Nu de sista veckorna så har det blivit väldigt jobbigt på natten pågrund av att jag måste upp och kissa hela tiden. Tror jag kissade typ fem gånger inatt. Så jag sover väldigt lite. För när jag vaknar på morgonen och måste kissa kan jag helt enkelt inte somna om... Magen har också blivit större på bara några dagar har jag märkt för att jag kan inte stänga min jacka längre.. Så jag hoppas att sommaren snart är här så jag slipper frysa! Solen kan jätte gärna stanna. För nu vill jag ha sommar och slippa jacka.

Jag tycker bebis inte har rört på sig lika mycket som han gjorde för nån dag sedan, men jag känner att han rör sig fortfarande så jag tror inte det är så farligt. Jag längtas så mycket efter att få träffa lilla Emanuel! Undra vem han kommer bli lik? Jag tror han kommer likna Andreas mest faktiskt! Det är så spännande och roligt, men ändå lite läskigt på samma gång! :) <3

Just nu sitter jag och väntar på gomat  som mamma lagar. Fläskfile och Potatis! MUMS! Sedan blir det att hoppa in i duschen och sedan våldgästa Malin! Vi får se om hon gillar det. Sedan vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på. Det finns inte så mycket att hitta på i denna stad!
 
Ajja pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback