Hemsk dag!

Dagen började som vilken annan vanlig dag, jag skulle till personal partnern idag, när jag väl kommer dit så sitter vi i ett rum jag och tre till.. vi sitter och diskuterar och pratar om olika saker, vi måste sedan byta rum för det ska vara en ny grupp där. så vi flyttar oss till ett annat rum, ett tag senare måste jag gå på toaletten så jag går iväg en sväng och när jag kommer fram ser jag:
Dörren står öppen inget konstigt med det, men jag ser två fötter på golvet, det ser ut som om någo står på knä typ och håller på med avloppet eller nått sånt, så jag tänkte att jag kanske skulle kunna få kissa ändå, så jag går lite längre in så jag ser hela toaletten och ser att det är en person som ligger på hela glovet med huvudet ner i marken.
Första tanken jag får är att det kanske är någon alkolist som har kommit fel och somnat/deckat på golvet. Men sedan tänker jag även att det kanske är en docka som någon lagt där. Men jag halv springer iallafall tillbaka till han som jobbar där och säger att det är någon som ligger på golvet. Men ingen tror väll egentligen på mig från början för det verkade så konstigt alltihop. Iallfall går vi tillbaka och vi får ingen kontakt och sedan ser vi att det är blod på golvet. han som jobbade där kände inte igen honom så han sprang ner till polisen som bara var nedanför, Medans jag och några andra sa till en annan tjej som jobbade där. Hon visste vem det var för hon hade honom i sin grupp. Det drog ut honom från toaletten och började med hjärt & lugnräddning medans en annan ringde polisen. Den hemska bilden jag fick i huvudet av  honom poch den som fortfarande finns kvar. Ambulans männen/kvinnorna höll på i över en timme och försökte få liv i honom men det gick inte. Det var försent! Jag vet inte vad jag ska säga, det är väldigt overkligt. Det är inget man tror skulle bara hända sådär. Jag trodde aldrig i mitt liv att jag skulle hitta en död person.

Det har ju fått mig att tänka lite. Att när man säger hej då till någon på morgonen eller närsom helst så kanske det är sista gången man ses! Det där kunde ha varit någon jag kände, det kunde ha varit jag. Det är sjukt hemskt! Just sånt här kan hända vem som helst! Visst det kanske inte finns sån stor chans att det händer. Men den chansen finns ju. Det är hemskt att tänka på att det händer sånt här... Jag behövde bara skriva av mig lite..
 
Ta vara på varje minut du har med en annan person! Du vet aldrig om det är den sista gången ni träffas!
Skiljs aldrig ovänner! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback